REGULAMIN uczestnictwa w Wojewódzkiej Konferencji Naukowej KLRwP, 27.09.2025, Kraków


I. Definicje

Pojęcia użyte w niniejszym regulaminie, pisane z dużej litery, mają znaczenie nadane poniżej:

  1. Regulamin – niniejszy regulamin, stanowiący treść Umowy o uczestnictwo w Konferencji lub Imprezie Towarzyszącej. Regulamin NIE MA zastosowania do umowy zakwaterowania, którą Uczestnik samodzielnie zawiera z odrębnym podmiotem. 
  2. Umowa – umowa o uczestnictwo Uczestnika w Konferencji lub Imprezie Towarzyszącej, zawarta pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem zgodnie z postanowieniami Regulaminu. 
  3. Konferencja – Konferencja Wojewódzka KLRwP, odbywający się w dniu 27.09.2025 roku w Krakowie (stacjonarnie) na zasadach opisanych w Regulaminie poniżej i z zastrzeżeniem postanowień pkt IX. 
  4. Impreza Towarzysząca – dodatkowa impreza integracyjna, nie stanowiąca programu merytorycznego Konferencji, w szczególności nie objęta opłatą konferencyjną, nie finansowana ze środków firm farmaceutycznych zrzeszonych w Infarmie, wymagająca odrębnego zgłoszenia. Impreza odbędzie się w dniu 27.09.2025 w Hotelu Booking Crown Piast.
  5. Organizator - ZiZ Centrum Edukacji sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, 31-131 Kraków, ul. Garbarska 13/3, NIP 675-144- 18-83, REGON 121417864, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000372884, o kapitale zakładowym w wysokości: 58 000,00 zł, strona umowy o uczestnictwo w Konferencji lub Imprezie Towarzyszącej.
  6. Dane kontaktowe Organizatora – adres e-mail: biuro@zizce.edu.p, tel. 12 4220920
  7. KLR - Stowarzyszenie Kolegium Lekarzy Rodzinnych w Polsce z siedzibą  w Warszawie, 00-209 Warszawa, ul. Muranowska 1, NIP 525-20- 63- 698, REGON 01003798100000, wpisana do rejestru stowarzyszeń, pod numerem KRS 0000088917.
  8. Uczestnik – lekarz, uczestnik Konferencji lub Imprezy Towarzyszącej.
  9. Biuro Konferencji – biuro uruchomione podczas trwania Konferencji w miejscu jej odbywania się stacjonarnie.
  10. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  11. Konsument:
    1. osoba fizyczna, dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
    2. osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 

 

II. Program Konferencji

  1. Przewidywane założenia programowe Konferencji oraz Imprezy Towarzyszącej dostępne są pod adresem https://konferencja.klrwp.pl/. Szczegółowy program Konferencji zostanie udostępniony do dnia 31 lipca 2025 roku.
  2. Organizator zastrzega sobie możliwość dokonania, z ważnych przyczyn, zmiany programu Konferencji lub Imprezy Towarzyszącej ustalonych po dniu 31 lipca 2025 roku, a także zmiany lokalizacji Imprezy Towarzyszącej (jednak w obrębie Krakowa), o czym uczestnicy zostaną poinformowani poprzez e-mail niezwłocznie po podjęciu przez Organizatora decyzji  o zmianie.
  3. Przez ważne przyczyny, o których mowa powyżej, należy rozumieć okoliczności niezależne od Organizatora, które utrudniają lub uniemożliwiają realizację programu w pierwotnej wersji (np. siła wyższa, problemy z dostępnością prelegentów, awarie techniczne).
  4. Zmieniając program z przyczyn wskazanych powyżej Organizator dołoży starań, aby nowy program był na nie niższym merytorycznie poziomie, co przed dokonaniem zmiany, a także aby zmienione elementy programu były o tematyce możliwie najbliższej jego pierwotnej wersji. W przypadku, gdy Uczestnik, będący Konsumentem, nie akceptuje ww. zmian, ma prawo odstąpić od Umowy w całości lub w części, w terminie nie później, niż 3 dni od otrzymania informacji o zmianie. Organizator w takim przypadku zwróci Uczestnikowi opłatę za udział w Konferencji, o ile została ona wcześniej wniesiona (przy czym, jeżeli Uczestnik wziął udział w części konferencji lub w Imprezie Towarzyszącej, zwrot opłaty zostanie proporcjonalnie pomniejszony).

 

III.    Zawarcie Umowy - rejestracja uczestnictwa w Konferencji i Imprezie Towarzyszącej 

 

  1. Stroną Umowy o uczestnictwo w Konferencji i Imprezie Towarzyszącej jest Uczestnik. 
  2. Zawarcie Umowy (rejestracja) następuje przez wypełnienie formularza online poprzez system rejestracji online, dostępny na stronie internetowej https://konferencja.klrwp.pl/
  3. Z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej, termin dokonania rejestracji dla uczestników biorących  udział w Konferencji i w Imprezie Towarzyszącej upływa w dniu 12.09.2025 roku. 
  4. Do wzięcia udziału w Imprezie Towarzyszącej stacjonarnie, uprawnionych jest wyłącznie pierwszych  80 Uczestników, o czym decyduje kolejność wpływu opłat konferencyjnych na rachunek bankowy Organizatora. W przypadku wyczerpania miejsc na udziału w Imprezie Towarzyszącej przed dniem wskazanym w ust. 3 powyżej, Organizator ma prawo wstrzymania dalszej rejestracji i zamknięcia listy Uczestników.
  5. Po upływie terminu, wskazanego w ust. 3 powyżej, w zależności od dostępności miejsc, będzie można zgłosić swoje uczestnictwo jedynie w Biurze konferencji, podczas rejestracji w miejscu obrad, chyba, że Organizator konferencji każdorazowo indywidualnie wyrazi zgodę na dokonanie zgłoszenia w inny sposób. Wyrażenie zgody na dokonanie zgłoszenia w inny sposób może nastąpić, w szczególności, poprzez potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. 
  6. Udział w Konferencji lub w dodatkowo płatnej Imprezie Towarzyszącej możliwy jest po dokonaniu opłaty określonej w pkt. IV Regulaminu.
  7. Zgłoszenie udziału w Konferencji dokonane w sposób niezgodny z Regulaminem może nie zostać przyjęte. 
  8. Do wstępu na Konferencja stacjonarny upoważnione będą jedynie osoby posiadające identyfikatory konferencyjne, otrzymane od Organizatora konferencji, po dokonaniu rejestracji oraz uiszczeniu opłaty konferencyjnej. 
  9. Do wejścia na Imprezę Towarzyszącą upoważnione będą jedynie osoby zarejestrowane i posiadające bilet wstępu.
  10. Rejestracja Uczestników stacjonarnych (odbiór materiałów) podczas konferencji możliwa jest w godzinach działania Biura: sobota, 27.09.2025 roku, w godz. 8.00-14.00

 

IV.    Opłaty – wysokość i zakres

  1. Wysokość opłaty za uczestnictwo w Konferencji dostępna jest na stronie https://konferencja.klrwp.pl/
  2. Członkowie KLRwP, za których opłatę pokrywa KLRwP, zobowiązani są do przesłania na adres biuro@zizce.edu.pl w terminie 3 dni od dokonania zgłoszenia stosownego zaświadczenia w tym zakresie wydanego przez biuro KLR ( informacja o niezaleganiu ze składkami członkowskimi do 2025 roku włącznie). 
  3. W przypadku nieprzedstawienia ww. zaświadczenia Uczestnik zobowiązany jest do dokonania opłaty w pełnej wysokości.
  4. Opłata OBEJMUJE:
    1. udział w sesjach naukowych,
    2. materiały konferencyjne,
    3. udział w wystawie medycznej,
    4. wyżywienie w dniu 27.09.2025 – lunch,
    5. przerwa kawowa,
    6. certyfikat uczestnictwa z punktami edukacyjnymi.
       
  5. Opłaty można dokonać:
    1.  w formie przelewu bankowego (ZiZ Centrum Edukacji sp. z o.o., mBank S.A. 70 1140 1081 0000 2164 4100 1009 z dopiskiem "Konferencja Wojewódzka, 27.09.2025 + oraz imieniem i nazwiskiem osoby, za którą dokonywana jest wpłata),
    2. płatnością online za pomocą karty płatniczej (obsługiwaną przez firmę Przelewy24) 
      1. Visa
      2. Visa Mobile
      3. MasterCard
      4. google pay
      5. apple pay
    3.  szybkim przelewem online (obsługiwanym przez firmę Przelewy24)
    4. BLIK (obsługiwanym przez firmę Przelewy24)
  6. W przypadku formy płatności przez przelew bankowy Uczestnik zobowiązany jest do dokonania zapłaty w terminie 3 dni od zawarcia Umowy (dokonania rejestracji w systemie rejestracji online), a także do niezwłocznego przesłania potwierdzenia jej dokonania pocztą e-mail na adres biuro@zizce.edu.pl. W przypadku płatności online za pomocą karty płatniczej oraz szybkiego przelewu online (obsługiwanych przez firmę Przelewy24) płatności dokonuje się z chwilą rejestracji.
  7. W przypadku niewniesienia opłaty lub wniesienia opłaty w niższej wysokości niż wymagana, Uczestnik zostanie wezwany do zapłaty, a w przypadku niedokonania lub nieuzupełnienia opłaty Organizator uprawniony będzie, według swojego wyboru, do anulowania zgłoszenia (odstąpienia od umowy) w terminie do 12.09.2025 roku lub do dochodzenia zapłaty na zasadach przewidzianych w przepisach prawa. Jeżeli Uczestnik dokonał jakiejkolwiek wpłaty, w przypadku anulowania zgłoszenia zostanie mu ona zwrócona na rachunek bankowy, z którego został wykonany przelew, z potrąceniem kwoty w wysokości 20% wpłaty. W przypadku Konsumentów wszelkie rozliczenia, o których mowa w niniejszym ustępie, zostaną dokonane na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwzględnieniem przepisów mających zastosowanie do umów z konsumentami.
  8. Dane do faktury VAT wskazane w formularzu rejestracyjnym są wiążące i stanowią podstawę do wystawienia, w oparciu o nie, faktury za uczestnictwo w Konferencji. W przypadku zmiany podmiotu finansującego udział Uczestnika w Konferencji (tj. zwrotu Uczestnikowi dokonanej opłaty w związku z pokryciem tej opłaty na rzecz Uczestnika przez osobę trzecią), Organizator zwróci Uczestnikowi wniesioną opłatę, pomniejszając ją o 20% kwoty tytułem pokrycia kosztów administracyjnych związanych z realizacją zmiany. Zwrot opłaty zostanie dokonany po zaksięgowaniu przez Organizatora środków wpłaconych przez osobę trzecią. Postanowienie powyżej nie dotyczy Konsumentów, w stosunku do których rozliczenie zwrotu wpłaconych opłat nastąpi na podstawie ogólnych zasad powszechnie obowiązującego w Polsce prawa.

 

V.    Rezygnacja z uczestnictwa w Konferencji lub Imprezie Towarzyszącej  

  1. Uczestnik konferencji ma prawo odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny na zasadach opisanych poniżej.
  2. Z uwzględnieniem ust. 3 poniżej, w przypadku oświadczenia o odstąpieniu od Umowy otrzymanego przez Organizatora:
    1.  do 1 września 2025 -  Uczestnik otrzyma zwrot 80% z pełnej opłaty konferencyjnej,
    2. po 1 września 2025 - Uczestnik nie będzie uprawniony do otrzymania zwrotu jakiejkolwiek części opłaty konferencyjnej 

      Postanowienia pkt 2.1 oraz pkt 2.2 nie dotyczą Konsumentów, w stosunku do których rozliczenie zwrotu wpłaconych opłat nastąpi na podstawie ogólnych zasad powszechnie obowiązującego w Polsce prawa, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej. 
       
  3.   W przypadku Uczestników będących Konsumentami, zawierających Umowę na odległość, przysługuje im, niezależnie od prawa przyznanego w ust. 2 powyżej, prawo do odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podania przyczyny. W przypadku skorzystania z tego prawa przez Konsumenta Umowę uważa się za niezawartą, a opłata wniesiona przez Konsumenta zostanie mu w całości zwrócona (z wyjątkiem sytuacji wskazanych w Regulaminie) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Organizator został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się on na inne rozwiązanie; w żadnym jednak przypadku nie zostaną naliczone żadne opłaty w związku z tym zwrotem. W celu odstąpienia od Umowy Konsument może skorzystać z wzoru oświadczenia o odstąpieniu, stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu (jednak nie jest to obowiązkowe). 
  4. Prawo odstąpienia od Umowy, o którym mowa w ust. 3 powyżej,   nie przysługuje Konsumentowi w zakresie:
    1.  Imprezy Towarzyszącej - na podstawie art. 38 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (wyłączenie dotyczące usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi)
    2. Udziału w konferencji - jeżeli Organizator wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Organizatora utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości. W przypadku, gdy Konsument skorzysta z prawa odstąpienia od Umowy po zgłoszeniu żądania rozpoczęcia świadczenia usługi, lecz przed jej pełnym wykonaniem, zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za część usługi już zrealizowaną do momentu odstąpienia. Wysokość należnej opłaty zostanie obliczona proporcjonalnie do zakresu wykonanej usługi, na podstawie opłaty konferencyjnej określonej w Umowie
  5. Poza prawem do odstąpienia od Umowy, wskazanym w ust. 2 i 3 powyżej, wyłącza się, w zakresie dopuszczalnym przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, możliwość rozwiązania w jakikolwiek sposób Umowy przez  Uczestnika konferencji.
  6. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy powinno zostać przesłane w dowolnej  formie, m.in.:
    1.  wiadomości e-mail na adres biuro@zizce.edu.pl (e-mail zawierający rezygnację powinien zostać przesłany z adresu e-mail wskazanego podczas rejestracji lub potwierdzać  w inny sposób tożsamość Uczestnika konferencji).
    2. listownie na adres Organizatora (pod uwagę brana będzie data otrzymania oświadczenia przez Organizatora, powyższe nie dotyczy Konsumentów, w których przypadku liczy się data nadania oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy).
  7. Opłaty będą zwracane:
    1. w przypadku przelewu bankowego na rachunek bankowy wskazany przez Uczestnika.
    2. W przypadku szybkiego przelewu online oraz płatności BLIK – na rachunek, z którego została dokonana płatność. W przypadku karty kredytowej - wyłącznie na kartę użytą podczas płatności. W celu usunięcia wszelkich wątpliwości Organizator zaznacza, że Regulamin, w tym prawo do odstąpienia od Umowy, nie ma zastosowania do umowy zakwaterowania, którą Uczestnik samodzielnie zawiera z odrębnym podmiotem.

 

VI.    Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Uczestnika jest: ZIZ Centrum Edukacji sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Garbarskiej 13/3, 31-131 Kraków wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000372884, NIP 6751441883, REGON 121417864, kapitał zakładowy 58.000,00 złotych 
    Dane osobowe przetwarzane są na opisanych poniżej zasadach.
  2. Z Administratorem danych osobowych można skontaktować się pod podanym adresem e-mail:  ZIZ Centrum Edukacji sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie – biuro@zizce.edu.pl
  3. Podanie danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym jest dobrowolne, ale niezbędne do uczestnictwa w Konferencji. 
  4. Wyrażenie zgód na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolne.
  5. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    1. wzięcia udziału w Konferencji (w tym założenia konta online przez Uczestników online), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO; 
    2. wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (rozliczenia podatkowe), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO; 
    3. realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora danych osobowych, w szczególności dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
    4. marketingu bezpośredniego usług własnych Administratora danych osobowych lub podmiotów trzecich, jednakże tylko w przypadku wyrażenia przez Uczestnika podczas rejestracji odrębnych zgód w tym zakresie (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);
  6. Dane osobowe Uczestnika będą udostępnione:
    1.  podwykonawcom Organizatora w celu realizacji Konferencji, w tym dostawcy systemu, który umożliwia rejestrację online uczestnictwa w konferencji oraz tworzenie kont Uczestników online niezbędnych do udziału w konferencji (Mobile Madness Sp. z o.o., ul. Jana Twardowskiego 3 / 35, 35-302 Rzeszów, KRS 0000709762, REGON 368993527, NIP 813-376-58-46), Przelewy24 (PayPro S.A. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, NIP 779-236-98-87, REGON 301345068) w przypadku płatności za jej pośrednictwem, a także obsługi księgowej, prawnej lub informatycznej Organizatora.
    2.  w przypadku wyrażenia przez Uczestnika podczas rejestracji stosownych zgód w zakresie marketingu, dane mogą być udostępnione w zależności od zakresu udzielonej zgody innym podmiotom współpracującym z ZiZ Centrum Edukacji sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, których działalność związana jest z branżą medyczną lub farmaceutyczną.
  7. Dane osobowe przetwarzane:
    1. w celu udziału w Konferencji będą przetwarzane przez czas realizacji konferencji a następnie do upływu okresu przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych, a także przez okres wymagany przepisami podatkowymi,
    2. w przypadku wyrażenia zgody na działania marketingowe – do czasu jej odwołania.
  8. Uczestnikowi przysługuje, w zakresie i na zasadach określonych w RODO, prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, można wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  10. Dane osobowe Uczestnika nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.
  11. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

 

VII. Odpowiedzialność

  1. Uczestnicy zobowiązują się do przestrzegania przepisów ppoż. oraz BHP obowiązujących w miejscu konferencji.
  2. Uczestnicy odpowiadają za swoje rzeczy w miejscu konferencji.
  3. Uczestnicy zobowiązani będą do naprawienia wyrządzonej szkody na zasadach ogólnych, określonych przepisami prawa.
  4. Organizator ponosi wobec Uczestnika odpowiedzialność za zgodność z Umową realizacji Konferencji oraz Imprezy towarzyszącej (w tym usług cyfrowych lub treści cyfrowych). Zasady odpowiedzialności regulują przepisy Kodeksu cywilnego oraz, w odniesieniu do Konsumentów, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

 

VIII. Zmiana zasad organizacji Konferencji

  1. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany zasad organizacji Konferencji w związku z siłą wyższą, (w tym z epidemią COVID-19).
  2. Organizator zawiadomi Uczestników o zmianie zasad organizacji Konferencji za pośrednictwem poczty e-mail, na adres wskazany podczas rejestracji, a także poprzez umieszczenie ogłoszenia na stronie internetowej https://konferencja.klrwp.pl/

 

XI.    Postanowienia końcowe

  1. W przypadku ewentualnego sporu sądem właściwym dla jego rozstrzygnięcia będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora. W przypadku Konsumentów obowiązują zasady ogólne.
  2. W przypadku ewentualnych pytań lub reklamacji należy skontaktować się z Organizatorem konferencji pod adresem e-mail: biuro@zizce.edu.pl lub telefonicznie +48 12 422-09-20.
  3. W przypadku składania reklamacji należy szczegółowo opisać zastrzeżenia. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora niezwłocznie, nie później  jednak niż w ciągu 14 dni od otrzymania kompletnych informacji niezbędnych do rozpatrzenia sprawy. 
  4. W przypadku powstania sporu pomiędzy Organizatorem a Konsumentem wynikającego z Umowy, Organizator może wyrazić zgodę na jego polubowne rozwiązanie w sposób uzgodniony przez strony.
  5. Zasady dotyczące pozasądowego dochodzenia roszczeń dostępne są na stronach internetowych:
    1. powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów,
    2. organizacji społecznych zajmujących się ochroną konsumentów,
    3.  wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej.
  6. Szczegółowe informacje można znaleźć również na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
  7. Organizator informuje Konsumentów o możliwości skorzystania z internetowej platformy rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami (platformy ODR) udostępnionej przez Komisję Europejską, dostępnej pod adresem:http://ec.europa.eu/consumers/odr. .
  8. Kopiowanie lub rozpowszechnianie jakichkolwiek utworów udostępnionych w ramach Konferencji jest zabronione, o ile nie postanowiono inaczej.
  9. Uczestnicy nie mogą dostarczać w związku z udziałem w konferencji jakichkolwiek treści bezprawnych. 

Załącznik nr 1 
Wzór formularza odstąpienia od umowy 
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 

ZiZ Centrum Edukacji sp. z o.o.
z siedzibą w Krakowie
31-131 Kraków, ul. Garbarska 13/3
Adres e-mail: biuro@zizce.edu.pl

Ja, niżej podpisana/y ____________________ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy uczestnictwa w Wojewódzkiej Konferencji Naukowej w dniu 27.09.2025.
Informuję, że ww. Umowę zawarłam/ - em w dniu (data dokonania zgłoszenia) _____________________

_________________________
imię i nazwisko 
_________________________
adres
_________________________
data
_________________________
podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)